SaraFelicia

Alla inlägg under juli 2009

Av Felicia - 29 juli 2009 21:47

Nu sitter jag här och skriver igen. Men enda anledningen till att jag gör det är för att alla mina vänner har dissat mig idag. För det första är nästan alla bortresta. Men det finns inte många som vill smsa med mej heller :( Men men så kan det vara ibland det är bara att bita ihop och hitta på något att göra :).


Och nästa vecka kommer bli bäst när nästan alla braiga ungar kommer hem :D:D:D:D  Jag är överlycklig över att slippa vara ensam mer. Jag har ju haft Julia nästan hela tiden men jag kan inte ockupera hela hennes liv. Bara halva. Tack vare henne har de senaste 2 veckorna vart superbra.


Thank you Hallebylle :*


Nu skriver jag bara för att skriva så nu räcker det :D


/-/ Murre ;D

Av Felicia - 27 juli 2009 22:19

Ett lite sent inlägg men jag måste bara skriva lite om lördagen. 25/7-09

Jag var på bröllop, faktiskt mitt första bröllop någonsin. Det var min farbror som gifte sig. Det var så himla fint och de var så söta tillsammans och man verkligen kände hur lyckliga de var. När vi kom ut ur kyrkan stog min farbror där med allt folk omkring sig och ögonen var fulla av tårar, jag gick fram och kramade honom och hade själv svårt att hålla tillbaka tårarna. Det var bara så fint!


-Så nu önskar jag dom lycka till i framtiden, även om de inte ser detta så kanske det bringar lite tur ändå!  


<3 Mikael och Michaela <3

Av Felicia - 13 juli 2009 17:19

Dagen har varit sådär lagom chill, jag har städat och tagit det ganska lugnt.

 Om en timma ska jag iväg och träna lite grann. Ska bli skönt, och det är verkligen på tiden.

Efter träningen så ska jag hem till Monkey, och träffa lite folk där. Vi ska se på film tror jag men jag hoppas på att vi ska spela mitt favorit spel Rapparkalja (stavas?).


Och imorgon bär det av till Liseberg, och sen ska jag sova hos Halle-Bylle. Ska bli sjukt kul.


/-/ Murre ;P

Av Felicia - 13 juli 2009 17:12

Det här är nog min femte blogg som jag har skapat. Men det är nu eller aldrig har jag tillslut bestämt. Detta är min sista blogg. Ger jag upp efter ett tag, som jag gjort med alla de andra så får jag bara acceptera att bloggande är inget för mej. Fast det borde jag redan insett egenligen men nu gör jag detta sista försöket.


Och om det mot all förmodan skulle finnas någon som läser min blogg så får du inte ha för höga förhoppningar. Jag ska gör så gott jag kan! :)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards