SaraFelicia

Alla inlägg under oktober 2009

Av Felicia - 29 oktober 2009 15:57

Nu är det en aning rörigt i mitt huvud! :O

Av Felicia - 29 oktober 2009 14:05

Nej, det kan inte vara sant! mitt hår :(. Jag tänker inte klippa mej en gång till. Det är ljust, FÖR ljust! Det var inte meningen att det skulle bli så! :( Nu är jag ledsen :'(



            

Röv! 


Av Felicia - 28 oktober 2009 23:41

Idag har jag hunnit med en massa saker :D. Först kom Roxana hit och vi gick ut i skogen för att ta lite bilder,


     

Men det var lättare sagt än gjort, haha Roxana hade lite problem med att hålla balansen <3 :)


 

 Roxana är söt Felicia är ...... BIFF-KINES :D:D:D <3

 

Efter att ÄNTLIGEN hittat ut ur skogen igen var vi trötta (:

 

Men inte så trötta att vi inte orkade kasta löv,

  

för det är alltid kul. 



Men senare, vid fyra stack jag till Hampus en stund och det var också mys. Och på vägen hem hoppade jag av hos Virre. Jag har alltså vart riktigt über social idag :D 


Imorgon bli det klippning, PANIIIIIIIIIIIIIIK, känns alltid som att jag är flintis efter att jag har klippt mej! men min härliga  utväxt ska i alla fall bort, och det ger jag tummen upp till! 

Av Felicia - 27 oktober 2009 23:33

Faaaaaaaan, nu blir jag faktiskt arg! Nu mår jag illa igen :( Julia "Ådi" har precis vart här och det var skit kul att äntligen få träffa henne igen för hon har vart MEGA saknad! Och just det! jag har gjort det igen, bokat mer än jag tror att jag klarar av imorgon. haha. Den mycket spännande fortsättningen kommer sen.... någon gång. ;)

Av Felicia - 25 oktober 2009 22:35

Jag tror att jag börjar bli sjuk på riktigt, jag är yr och mål illa :(  Precis när lovet har börjat! Fan! Men jag ska fan inte bli sjuk jag vägrar :( Och dom som känner mej vet att jag kan vara ganska envis, så det kan nog gå ganska bra!

*Håller tummarna*:P 

Av Felicia - 25 oktober 2009 14:02


Idag är det söndag, ivanliga fall den sämsta dagen, men inte idag för hela helgen har vart kanon och imorgon är det ingen skola och det gillar vi!(y) Mamma i Stockholm, hon kommer hem idag, och jag ska få en tröja som hon har köpt åt mej, jag är lite nyfiken på hur den ser ut  ;). 


Jag har ont i magen:( Så jag skriver kanske mer sen!  

Jag saknar klassresan <3 (:


Av Felicia - 23 oktober 2009 15:28

Äntligen är det lov! Det är minst sagt välbehövligt. Allting går så himla fort, kollar på bilder från skolavslutningen och det känns så konstigt att vi inte går i samma klass längre! Jag saknar det faktiskt! 


Bild kvalitén är verkligen inte bra! Men det duger! :)   

I Miss You <3

Av Felicia - 22 oktober 2009 21:08

Så knasigt upp och ner allt kan bli! Hihi, dagen har vart helt okej.I morse gymmade jag och elin och emil efter lite protester från min sida,  Vi slutade tidigt idag också. det var skönt. sen på kvällen var det träning. Sen hängde jag med och körde mamma och hennes kompisar till Borås, dom ska till Stockholm hela helgen. och jag är minst sagt avundsjuk. Inget kan förstöra min dag och det har jag bestämt mej för så det så. även om det funnits ett par goda försök ;)

Ovido - Quiz & Flashcards