SaraFelicia

Alla inlägg under januari 2010

Av Felicia - 31 januari 2010 15:01

  

Så här ser min telefon ut! :) hihi.. "lägg det i eran brykopp" ;)

Av Felicia - 28 januari 2010 20:04

hihi, åh  vad glad dom gör en.... ja.. ungarna alltså.

jag har ju Apu på dagis nu och det är faktiskt väldigt jobbigt.

men det finns verkligen stunder.

Ungarna är så söta, och kommer med så roliga kommentarer,

typ: En liten unge att i en låda full med böcker brevid soffan idag.

( jag satt i soffan med en annan unge)

och så sticker ungen i lådan upp huvudet över armstödet och skrattar.

jag frågade så klart varför?

och då svarade han helt random :

jag fes i boklådan.

och så gap skratta han. haha sötast idag :) 

Av Felicia - 28 januari 2010 19:47

Jag fick min mobil idag. Bara så du vet! Tänkte att det kunde vara kul att veta :D 

Av Felicia - 27 januari 2010 19:37

Sitter här och funderar... Jag har ju hört många gånger att folk kallar onsdagar för lill lördag. Men idag när jag berättade för Roxana att det var lill lördag idag och hon frågade varför så hade jag ju faktiskt inte en aning om det! och det harstört mig resten av dagen så nu, för alla er som också undrar:


Lillördag är en svensk benämning för den vardag som anses vare lite festligare och då man till exempel äter en finare middag eller går på resturang, dans eller bio.


Ordet kommer ifrån piglördag, vilken inföll på Onsdagar, det var då pigan enligt traditionen hade ledigt eftersom hon inte fick vara ledig på den riktiga lördagen.


Där har vi det, nu kan jag somna gott ikväll!   S K Ö N T! :) 

Av Felicia - 25 januari 2010 09:37

Klockan är bara 09,37 när jag börjar skriva detta inlägget.

Och jag frågar mig själv vad fan jag gör uppe nu?!.

Men jag har faktiskt svaret i min skalle, jag är hemma från "APU:n" idag.

Varför det?  

Jo för att i helgen så spelade jag en cup "inomhus fotboll" i Dalsjöfors.

Vi hade 3 matcher och allt gick bra ända till den sista matchen.

För när det var 13 sekunder kvar så hände det något.

Jag bara kände hur hela under benet vek sig "utåt" liksom, vid knät.

Och så hörde jag världens knak.

Och det gjorde stört ont, så det fick bära av till sjukhuset för att se vad som hänt. Efter lååång väntan så fick jag komma in till läkaren så hon fick kolla mitt knä.

Som tur var så hade inget gått av men ledbandet är nog ut töjt.


Stackars, stackars mig :(  

Av Felicia - 13 januari 2010 21:56

Harre gud vad jag saknar det! Sitter och kollar på massa youtube klipp och jag vet inte hur man kan sakna något så mycket! Hihi, Det bästa börjar efter typ 1.30 kanske? Mitt och Alexandras skratt hörs så jäkla mycket, låter som att vi ska dö på typ 2.50 och framåt! ojojoj, vad man kan ha kul med lite vänner och en kondom.... Och nej inga misstolkningar tillåtna! :D                                  puss!

Av Felicia - 12 januari 2010 13:57

Sitter i skolan och har precis skrivit klart min intervju. Mihi, undra vad jag ska göra nu den haltimman som är kvar av lektionen. Hoppas, hoppas, hoppas att vi får sluta tidigare :D.


: *

Av Felicia - 11 januari 2010 21:54

Okej fick ett litet släng av panik där! Men jag tror att jag mår bättre nu. jag vet inte vad det är med mej! USCH!

Ovido - Quiz & Flashcards