SaraFelicia

Alla inlägg under februari 2010

Av Felicia - 28 februari 2010 11:31

   Idag är det min dag, så det så...

Av Felicia - 24 februari 2010 18:03

Nu sitter jag hemma hos Veronica. Och jag har precis ätit bullar, mums! Nu ska vi snart dra oss ner mot bussen som går mot fritsla.


Det är alltid trevligt att leka med Pyret, :)


Och när jag kommer hem ska jag sätta mej vid datan och  kolla på lite kläder som jag vill beställa :P hihi! Visst låter det bra


Jag är sjukt, cp damp sugen på sommar med. Men just nu känns det lite som att snön kommer vara kvar för evigt, det hoppas jag verkligen inte.. :(

Av Felicia - 23 februari 2010 20:17

En väldigt blandad kväll är vad jag har. Det är fantastiskt vad internet kan vara underhållande. (visst låter jag vuxen när jag skriver så;)) Men det är faktiskt sant. Lite tidigare idag hittade jag en jävligt rörade video på youtube. Som jag verligen rekomenderar, Jag blev både tår ögd och ryste massor.  Så himla fint gjort......   http://www.youtube.com/watch?v=Glny4jSciVI 



Och sedan kollade jag runt lite på facebook, och hittade en kul grupp,


ALLT MAN SLICKAR PÅ ÄGER MAN! heter den, hihi. :P   

Internet är en bra uppfinning x)

Av Felicia - 22 februari 2010 21:09

idag var första dagen i skolan på läänge :/ var väl lite sådär men jag fick iaf träffa alla mina små pluttar igen och det är tummen upp :). 


Efter skolan drog jag till Roxana.Och det var kul. Läääänge sedan var det! vi gjorde en video blogg som finns på hennes blogg  www.suuug.blogg.se kanske :)

Av Felicia - 11 februari 2010 15:30

Gjorde min sista dag på dagiset idag.  Det är ganska skönt men jag kommer sakna ungarna :(.


Men imorgon bitti så åker jag. Och det ska bli sjukt skönt:) Vi åker väl hemifrån vid 5 kanske :P 


Jag kommer sakna alla mina bajskorvar här hemma :(.... Jag behöver inte skriva era namn för ni vet vilka ni är. Och Alex har bokat platsen i mitt bagage :) mihi! :P



Puss!

Av Felicia - 4 februari 2010 15:34

  

ÅÅÅÅååååååh, fy tusan vad skönt, fredag nästa vecka åker vi! Alltså en vecka kvar bara :) 


Till MasPalomas bär det av. Och för dej som inte vet var det är så är det kanarieöarna :D..... 


iiiiiih, I'm so exited! 

Skapa flashcards