SaraFelicia

Alla inlägg under juni 2010

Av Felicia - 22 juni 2010 22:26

I've never felt like this before.....  




hihi

Av Felicia - 22 juni 2010 16:39

Sitter hemma hos Veronica, om en timma kommer Frida Fjärt hit och hämtar mig på hennes tuffa moped, och så bär det av till örby ip, Match på G!!! ;)



Endel växer visst aldrig upp! Måste kännas ganska tråkigt!!!!

Av Felicia - 20 juni 2010 21:23

VERONICA KOM HEM NU!!!!!!.   hihi saknar dig min lilla korv!    

Av Felicia - 17 juni 2010 22:49

     Vi är så gulligaaaa! ;D

Av Felicia - 16 juni 2010 00:14

Nu får det vara slut på konstiga mystiska inlägg från min sida ett tag tycker jag. Därför blir det ännu en låt. Vad skulle man göra utan musik.?! :)


Kärlek till låten

Av Felicia - 14 juni 2010 14:50



När man var liten och man verkligen trodde att allt var möjligt, bara för att man inte visste bättre. Just nu hade det vart ganska skönt att komma tillbaka till det stadiet tycker jag. Men vem vet.... "Det blir aldrig som man tänkt sig" eller vad är det man brukar säga?!  ;)

Av Felicia - 9 juni 2010 13:50

Jag är så himla avundsjuk på alla som får precis vad dom vill utan att ens röra ett finger. Det hade räckt med en önskan, en enda liten önskan så hade allt vart perfekt. Men tyvärr så finns det inget sånt som önskningar har i världen. Men när allt känns lite extra jobbigt så brukar jag faktiskt tänka på något som linnea sa till mig ; Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. I sure do hope there is some thruth in that.  :)

Ovido - Quiz & Flashcards