SaraFelicia

Alla inlägg under augusti 2010

-

Av Felicia - 29 augusti 2010 20:57

Mår illa.... Jag ska aldrig dricka igen.....


Får väl se hur det går med det!

-

Av Felicia - 26 augusti 2010 21:06

Sitter och funderar på om det finns någon slags kula eller ställning man kan ha på sig för att skydda mig själv för att inte ramla, och skada sig menar jag.... Om det finns något sånt ska jag fan hitta det... och jag ska HA det... 






Av Felicia - 26 augusti 2010 18:51

Denna underbara låt står på repeat här hemma just nu... Det gillas!


Av Felicia - 25 augusti 2010 20:51

lägger det bakom mig, lägger allt bakom mig... Nya tider, nya tag? 


ELLER?!

Av Felicia - 15 augusti 2010 21:54

If we could party all night

and sleep all day 

and throw all my problems away

my life would be easy   

Av Felicia - 14 augusti 2010 19:36

Frida och Veronica är häääääääär :D hej då! :) 



Av Felicia - 8 augusti 2010 22:54

So come and join our love foundation

Go feel the heat, the sweet vibration.

'Cause we are about to ignite

And we wanna go out tonight!

--

Av Felicia - 6 augusti 2010 21:15

Patetisk? Jag? Nej verkligen inte.. Försöker intala mig själv att det är fullt normalt att sitta ensam hemma och lyssna på linneas spotifylista  när alla är ute och festar... Det gör väl alla någon gång?! 


Nej vad fan försöker jag lura i mig själv. Det är bara att ta ett djupt andetag och inse att jag inte är som andra.



Ladda nästa helg istället!!!!!!!!!!  


Skapa flashcards