SaraFelicia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Felicia - 30 oktober 2010 16:05

SItter hemma hos Lillveronica och gör absolut ingenting.. 

är rastlös men så jävla lat att jag inte orkar göra någonting heller känns bra.


Vi roar oss med lite Bert. Lill-Erik är söt :D


hej

Av Felicia - 29 oktober 2010 17:28

  

Kom hem ifrån Stockholm igår, vi har haft skitskoj :D 


Ville bara säga det!

Av Felicia - 24 oktober 2010 14:59

Söndag.... Jävla söndag. Jag undrar vad det är med just söndagar. De lyckas alltid få mig på dåligt humör.. Men snart ska jag ta med mig lilla Elin och kolla på vår träning, och hoppas på att det gör mig på lite bättre humör! :)




*if it's a dream i wouldn't know if it's worth dreaming*

-

Av Felicia - 20 oktober 2010 21:01

It's a heartache
Nothing but a heartache

Hits you when it's too late
Hits you when you're down
It's a fool's game


Nothing but a fool's game
Standing in the cold rain

Feeling like a clown.

It's a heartache

-

Av Felicia - 18 oktober 2010 20:21

Jag saknar sommaren, jag saknar känslan av att ingenting fattas, saknar allt kul, saknar värmen, saknar min solbränna, saknar sena spontana kvällar med härliga vänner, saknar att varje dag var i stort sett problemfri, 

saknar allt det som vart, och inte kommer tillbaka hur mycket jag än vill! 

         

        

Av Felicia - 16 oktober 2010 11:10

Vaknade hos Veronica idag, snart kommer min kära mamma och hämtar mig så ska vi åka och inhndla en ny vinterjacka. Och ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska faktiskt bli skönt. 


"but all I see reminds me so 'bout you."


Av Felicia - 11 oktober 2010 21:04

Sitter i soffan och kollar på Ullared och diskuterar med min bror om varför fan döper någon sin unge till ola-conny...

Hans (puckade)svar blev i alla fall: För att han ville bli kallad O.C (S)...... Undrar om han heter något på T i efter namn....?


hahaha, jag skrattade så tårarna rann. DET där är humor på hög nivå ;)

Av Felicia - 7 oktober 2010 23:14

hahaha, jag har bäst humor nu!  (dags att sova nu kanske :D)

   HEJ DÅÅÅÅÅ

Ovido - Quiz & Flashcards