SaraFelicia

Alla inlägg under december 2010

.

Av Felicia - 22 december 2010 22:47


   Varför fick jag en lillebror som hellre sitter inne vid datorn än är ute och leker i snön? ? ? ? 


Inte kul.

Av Felicia - 22 december 2010 21:22

min bästa vän lyser upp min dag... varje dag.

när jag borstar tänderna
blundar jag alltid!

när jag lagar mat frågar jag alltid om hjälp så mycket att någon annan får ta över 

jag är rädd för att dö! eller att någon jag tycker om ska dö, och spindlar, tjocka hamstrar som heter Lola

den värsta känslan är när det känns som att ingen tycker om en

den bästa känslan är när man skrattar åt allt och ingenting... Och att vara kär.... 

jag är bäst på att hitta fel på mig själv, köpa upp alla mina pengar när jag behöver dom...

jag är sämst på städa, laga mat, baka, handla.... Jag kommer få bo hemma hela livet.... 

jag lyssnar på julmusiik :D

jag pratar aldrig

jag tycker om att skratta, sommar, pojkar, svart, smycken.. pengar? :D

kärlek är mysigt

i somras var jag jävligt dum i huvudet

sist jag grät var jag erkänner inte att jag gråter,

när jag vill tänka stoppar jag in min ipod i öronen och går ut och går. 

när jag bakar failar jag alltid! (om jag inte får hjälp, med hela saken) 

just nu tänker jag på att jag är jävligt patetisk

idag har jag Bakat knäck... den blev mjuk och kletig :(

ikväll ska jag leka emo, och tycka synd om mig själv:D

imorgon kommer jag vara snäll mot min mamma 

min mobiltelefon är CPFUCKAD... igen, dumma den

när jag vaknar på morgonen vill jag döda mibiljävlen som inte slutar ringa

om jag var ett djur skulle jag vara en giraff, fan vad coolt! 

Av Felicia - 20 december 2010 20:11

En ynka dag kvar... Jag ska nog stå ut, för sedan kommer ju det efterlängtade lovet. Med både jul och nyår. Jul ska bli mysigt, nyår kan ju dock ta sig i rumpan i år. Jag har ingen aning vad jag ska göra. 


Förra nyår va ju.... ja? 

       Jag är skillad flasköppnare 

Av Felicia - 15 december 2010 20:49

Alexandra, din hund har talang! 



Försök ignorera att jag förstör filmen genom att skratta  som en tant! 

Av Felicia - 13 december 2010 20:22

It's a brand new day, For the first time in such a long long time I know, I'll be okay!


Eller? 

Av Felicia - 9 december 2010 22:20

Jag är bäst på paint faktiskt!

  

Av Felicia - 9 december 2010 20:13

Men kul att jag har tappat bort min mobil och att varken msn eller BÖG facebook vill fungera?! 


Dessutom råkade jag göra så att min bror hällde ut hela sin kebabtallrik på golvet.... Han blev arg.....

Av Felicia - 8 december 2010 21:21

так шмат для маёй шчаслівай жыцця

Ovido - Quiz & Flashcards