SaraFelicia

Alla inlägg under januari 2011

-

Av Felicia - 27 januari 2011 16:42

Jag började för en sekund tro att jag kanske haft fel om mig själv hela tiden.. Såklart va det inte så. Jag känner mig själv väldigt väl, allting kommer fortsätta vara så som det alltid vart. 


Men som den Harry Potter nörd jag är så citerar jag Dumbledore "Light can be found, even in the darkest of times"


 Lyssna bara på låten, man måste bara bli glad av den alltså. The Moffatts – Bang Bang Boom





-

Av Felicia - 24 januari 2011 20:26

Vart duktig idag, klockan 3 drog jag och linnea till corpus och tränade lite, jävlar vad biff vi kommer bli ;). Bokade ett latinomoves pass till på torsdag också, spännande...



Nu e jag partysugen.. Och jag vet en liten chey till som e det!

Veronicaaaaa heter hon. 


  

Sexigbild.com

Av Felicia - 20 januari 2011 20:33

Heej, vad kul att se dig igen... eller... nehe tydligen inte... hmm... okej?


Känns konstigt att allt kan förändras så snabbt, hur kan det vara så? Men det är väl mitt eget fel. Vad är det man brukar säga "som man bäddar får man ligga"... Jag gillar inte den meningen. Allt blir så mycket bättre när man kan skylla på någon annan. "Okej det gick åt helvete, men det va ju i alla fall inte mitt fel". Men icke sa nicke, denna gången finns det inget men i min mening. Bara de enkla orden "Okej det gick åt helvete"


  

.

Av Felicia - 11 januari 2011 20:55

Jag har vart rätt tuff ändå...... 2oo7

      

Av Felicia - 11 januari 2011 19:02

Allt har ett slut. . . eller?  Oj vad jag hoppas att det inte stämmer just nu! 


Tänk vad mycket ett leende kan göra, en vinkning,. You made my day,

hur patetiskt det än må vara. 


"I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey, I made it
I'm the worlds greatest
And I'm that little bit of hope
When my backs against the ropes
I can feel it mmm
I'm the worlds greatest" 

Av Felicia - 10 januari 2011 21:01

HAHAHA! 

Av Felicia - 7 januari 2011 14:13

Åh, fan vad det stör mig. Jag är arg. 


   Zlatan är söt


Veronica "Hallå, ska vi dra till ica eller?"

Jag "Kolla vad gullig min katt är" :D

Av Felicia - 1 januari 2011 23:27

1 Januari 2011.



Nyår va bra, bättre än förra året... Jag är glad, ångar jag någonting? nej. Inte egentligen. Det som hände hände. Nu jävlar ska 2011 bli bäst! 

        

Skapa flashcards