SaraFelicia

Alla inlägg under mars 2011

-

Av Felicia - 25 mars 2011 12:24

Någonting måste hänt inatt.. Klockan är halv ett och jag har redan hunnit med en miljon saker känns det som. Jag har Pluggat, städat OCH vart ute och sprungit... Känner mig som världens duktigaste människa. Nu ska jag göra lite körskoleteori och sedan ska jag ta mig ut och städa Pärlan lite... Ibland är det bra härligt att vara ledig ;)



Av Felicia - 23 mars 2011 19:02

"Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya kläder

Och samlat damm på min gitarr.

Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort

Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort"





Fantastisk låt!

Av Felicia - 21 mars 2011 17:10

Glömde en otroligt viktig sak.. Jag är ledig på Fredag juuu! vilket betyder att det bara återstår 3 dagars arbete denna veckan.. *lycklig tjej*


  ps. vill ha sommar nu! ds.

Av Felicia - 21 mars 2011 15:51

Sitter hemma och lyssnar på Melissa Horn, och tänker tillbaka på mitt liv. 


               



Funderar på om jag ska orka ta mig ut på en spring runda. Det är ju underbart väder. Och man kan minst sagt säga att jag behöver det. Det kände jag när jag cyklade upp för min backe innan. Jag borde skämmas! 


Av Felicia - 14 mars 2011 19:03

Kan nu mera kalla mig bilägare. Speciellt roligt är det med tanke på att jag inte har körkort än. Men söt är hon ändå. Perfekt för mig. På onsdag ska hon få följa med hem, spännande! 


    

-

Av Felicia - 13 mars 2011 19:23

Kände att det var dags att beställa ett par nya boots från din sko nu med tanke på att jag har brännt hål i botten på mina. Och det läcker in så fort jag sätter foten utanför dörren. Nu hoppas jag på att dom finns inne på lager och att dom levereras snabbt så jag slipper gå runt och vara blöt om fötterna. 


Linnea jag ber om ursäkt för att jag är lite wannabe dig. Jag hoppas du överlever ändå ;)

  

-

Av Felicia - 13 mars 2011 15:47

Kul kväll igår. Bättre än väntat. Så tack Verran för att du tvingade med mig. Det är bra härligt att vara spontan. 


Härlig låt förövrigt!


Nu väntas en hel veckas hårt arbete på dagis sen är det äntligen helg igen. Och då ska vi ut på nya äventyr.. ;)

Av Felicia - 12 mars 2011 14:45

Idag är en jävligt jobbig lördag... Lyssnar på party musik, är party sugen. Måste fan få med mina små vänner på bus idag. det var ett jävla tag sedan.    Nu insåg jag hur jävla längesedan det verkligen va... Nyår.. 3 månader :O


Förövrigt är jag en glad tjej idag.. På måndag ska vi åka och kolla på en liten bil till mig.. spännande, sen är det ju bara körkortet som fattas...  ;)



   Det hade ju inte vart helt fel att vara rik.. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards