SaraFelicia

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia - 27 april 2011 17:15

Onsdagen är snart över. Ska snart släpa mitt lata arsle på träning, gött! Har prov imorgon också har inte ens rört boken, känns inte så bra!



Förhoppningsvis varberg på fredag med mina gosiga vänner, dissar ni mig åker jag fan själv! 

     

Av Felicia - 21 april 2011 13:56

Jobbat och slitit hela förmiddagen. Och när jag kommer hem märker jag att pappa fått sluta tidigare från jobbet idag. "bara för det är skär torsdag", jag fick fan inte sluta tidigare. jag fick jobba ÖVER 5 hela minuter... Inte okej! 


Duschning på schemat och sen vidare till Verran.


Hoppas på en bra kväll med 2 godingar! :*


 

K

Av Felicia - 13 april 2011 11:04

Sitter i skolan... Mittwoch som man säger på tyska. En halv dag kvar i skolan innan lovet. Imorgon drar vi till tingvalla och har fotbollsträning med alla POSITIVA och glada ungar....


Fredag drar vi på träningsläger hela helgen i halmstad. Chill...


K inlägg,


Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards