SaraFelicia

Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

I'm not... lonely

Av Felicia - 29 juli 2009 21:47

Nu sitter jag här och skriver igen. Men enda anledningen till att jag gör det är för att alla mina vänner har dissat mig idag. För det första är nästan alla bortresta. Men det finns inte många som vill smsa med mej heller :( Men men så kan det vara ibland det är bara att bita ihop och hitta på något att göra :).


Och nästa vecka kommer bli bäst när nästan alla braiga ungar kommer hem :D:D:D:D  Jag är överlycklig över att slippa vara ensam mer. Jag har ju haft Julia nästan hela tiden men jag kan inte ockupera hela hennes liv. Bara halva. Tack vare henne har de senaste 2 veckorna vart superbra.


Thank you Hallebylle :*


Nu skriver jag bara för att skriva så nu räcker det :D


/-/ Murre ;D

 
 
Ingen bild

maike

30 juli 2009 10:29

murre, nästa vecka.. det blir bäst. :D

 
ådi

ådi

31 juli 2009 10:40

Byllehalle

http://dockzy.blogg.se

 
Ådi

Ådi

4 augusti 2009 00:55

And by the way: You are never gonna be lonley when im around! :*

http://Dockzy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 31 maj 2011 22:13

bloggbyte dirr! http://byhlinfelicia.blogg.se/                   ...

Av Felicia - 25 maj 2011 21:37

Åh nej! Det får inte hända. Det kommer inte göra det heller, eller!?   Skrev en lista härom dagen, en lista som faktiskt inte gjorde mig speciellt stolt. Faktum är att den var ganska pinsam! Men äh, man lever bara en gång!    Nu är det förö...

Av Felicia - 17 maj 2011 19:06


Fick 2 roliga "brev" på posten idag. En lönelapp och ett paket från h&m. Min bikini kom idag.  Lycklig! (nu ska jag bara fixa kroppen sen jävlar är jag redo för sommar!)   Jag förstår mig inte på någonting just nu känns det som! Har jag gjort någ...

K

Av Felicia - 11 maj 2011 22:11


Nu bikini beställd, äntligen.      Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig och sova. Ladda ordentligt inför engelska nationella imorgon.. Inte så jätte taggad faktiskt!   Önskar mig själv ett fett lycka till imorgon!   Over ...

Av Felicia - 9 maj 2011 17:22

Känns som sommar ute. Vill ha sommarlov NU! Eller vill jag det? Känns som alla måsten tar över hela sommarlovet snart. Jobb  bli smal  bli brun göra tusentals roliga saker.  gå på alla roliga fester (som vi inte ens kommer bli bjudna till) ...

Ovido - Quiz & Flashcards