SaraFelicia

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

IngetLivFelicia heter jag :d

Av Felicia - 3 mars 2010 17:35

Jag vet jag vet, det är aldrig någon som läser igenom sånna här listor. Men jag tycker faktiskt om att fylla i dom, så jag låtsas att alla, flera tusen ska läsa denna listan :)


OM DIG
Namn - Sara Felicia Byhlin
Bor - Fritsla
Syskon - ett
Ögonfärg - Det är ett mysterium... 
Längd - 90 cm
Sko storlek - 35-36 ?!
Höger eller vänsterhänt - Vänster
Hårfärg - blond
Födelseort - Borås :P

DAGENS:

Låt -  Who says
Saknad - Farfar........... ILoveYou
Kläder - Tights, linne, kjol, tröja, sjal, underkläder :D
Göra sen - TRÄNA :D
Godis - Choklad.... Eller kanske Cola ferrari bilar (A)

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du att du själv är söt/snygg - Hahaha- är det ett skämt? 


Brukar du skratta för dig själv - Oh ja, det är skit kul ju :)


Du ger mycket komplimanger till andra - Japp, jag försöker 


Är du nöjd med ditt förnamn - Yes! 


Tycker du att du själv är smart -haha, jag är aaaas smart :O


Du tycker om att vara med det andra könet? - Ja det gör jag, :D


Känner du dina grannar - haha har inte så många, men jo :D


Har du någon gång skolkat - Aaaaaaaldrig :O


Sporter/aktiviteter har du gått i - Innebandy, fotboll, gick i dans.och barngympa 


Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - 10'00000


Tycker du om djur - Jaaa, ja ska ha en chiuaua när jag blir stor :D


Vill du gifta dig - Tror det.


Vill du ha barn - njee. 

BRUKAR DU...
Sova - ja varje natt :D
Snusa - nepp :P 
Klä dig i svart - ja, :)
Lita på folk - ja det gör jag!

Gå i kyrkan - haha nej fy fan 
Vilja dö - ja ibland, men det är inte så seriöst! :) jag vill leva :D

HAR DU NÅGONSIN
Skolkat - jaja, det var ett jävla tjat.
Druckit alkohol - Nej :(
Druckit så mycket att du har spytt - ahahah, :)))
Gjort bort dig rejält? - haha varje dag :P
Varit medvetslös? Yes!
Dricker du? - Jag har aldrig varit i närheten av sprit :O
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - hihi ajjemen ;)

ÄR DU...
Snäll -Nej
Snygg - Nej
Söt - Nej
Kort - Nej
Klantig - Nej
Vig - Nej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 31 maj 2011 22:13

bloggbyte dirr! http://byhlinfelicia.blogg.se/                   ...

Av Felicia - 25 maj 2011 21:37

Åh nej! Det får inte hända. Det kommer inte göra det heller, eller!?   Skrev en lista härom dagen, en lista som faktiskt inte gjorde mig speciellt stolt. Faktum är att den var ganska pinsam! Men äh, man lever bara en gång!    Nu är det förö...

Av Felicia - 17 maj 2011 19:06


Fick 2 roliga "brev" på posten idag. En lönelapp och ett paket från h&m. Min bikini kom idag.  Lycklig! (nu ska jag bara fixa kroppen sen jävlar är jag redo för sommar!)   Jag förstår mig inte på någonting just nu känns det som! Har jag gjort någ...

K

Av Felicia - 11 maj 2011 22:11


Nu bikini beställd, äntligen.      Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig och sova. Ladda ordentligt inför engelska nationella imorgon.. Inte så jätte taggad faktiskt!   Önskar mig själv ett fett lycka till imorgon!   Over ...

Av Felicia - 9 maj 2011 17:22

Känns som sommar ute. Vill ha sommarlov NU! Eller vill jag det? Känns som alla måsten tar över hela sommarlovet snart. Jobb  bli smal  bli brun göra tusentals roliga saker.  gå på alla roliga fester (som vi inte ens kommer bli bjudna till) ...

Ovido - Quiz & Flashcards