SaraFelicia

Alla inlägg under juni 2010

Av Felicia - 5 juni 2010 21:29

Satt och funderade på vart alla mina pengar tar vägen hela tiden?!.

Varför kan det inte bara vara som när man var liten, pengarna bara fanns där...

När vi gick i mellanstadiet hade vi, vårt gäng, till och med en "svärburk".

Varje gång man svärde fick man lägga i 50 öre (om jag minns rätt)?!

När vi samlat ihop pengar gick vi och köpte en lott tillsammans. 

Helt sjukt, jag önskar att jag inte hade växt ur mina "guldbyxor" :( 


Av Felicia - 3 juni 2010 23:20

Solig och bra dag, Jag har haft fullt upp hela dagen.

Efter skolan stack jag Frille Linnea och Virre och köpte jordgibbisar och drog upp till Beachvolley planen.

Vi spelade och solade tills vi stack och kollade på alla balmänniskor. :)

Efter det drog alla tråkisar hem och jag och Virre drog till henne.

Vi gjorde pizza och cpstördade oss ;)...... 


FAN VAD ARG JAG BLIR! jag tänkte lägga upp en snygg bild på mig och virre.

Men nu kan jag inte hitta usb skiten :@...

Jag satte precis igång You better watch out, cause I like you med Billie the vision and the dancers.

Gör mig lite gladare ändå! Bra joobat låten! :)

Ovido - Quiz & Flashcards