SaraFelicia

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 14 september 2010 19:47

Jag vill vara liten igen.... Det hade vart skönt att bara vara ett tag!

   *   *

   *

  

Av Felicia - 14 september 2010 19:19

HAHAHAHAHA......

Jag skulle vilja ha förmågan att bara sjunka igenom marken när det blir så där pinsamt....! Det hade inte vart helt fel.. 

Av Felicia - 13 september 2010 20:18

..Finns en viss risk att jag låter som en kärring i detta inlägget men vafan ;)..


Kände att vädret var för bra för att spendera min kväll inomhus så jag tog mig ut på en skön promeniiiix.. MegaDega skönt var det!

      



Jag vill inte... Men ibland måste man ändå!

Av Felicia - 12 september 2010 20:35

Åh fick tillbaka min Sex and the city box idag.

Nu vet jag vart resten av min kväll ska spenderas.. !

  

Av Felicia - 12 september 2010 20:15

   Moget att insparkeen sög pung igår ;).. Men de va faktiskt kul innan så jag ska inte klagaaaaa ;)))

Av Felicia - 9 september 2010 21:36

Sitter hemma hos bästaste fisken, vi har kollat på idol tjockat oss och nu ska jag snart ockuppera? duschen :)))))))))) Anteckna!


.'

Av Felicia - 8 september 2010 22:35

God natt på dig blogghelvete! 



Jag och linnea börjar från och med idag att leva i celibat! ( En liten påminnelse bara)

Av Felicia - 7 september 2010 19:28

Teenage Dream

Ovido - Quiz & Flashcards